Kurs stacjonarny dla dzieci (6-10lat)
Kurs (dla początkujących)
Harmonogram zajęć: wtorek i środa, 14:00–14:45
Wielkość grupy: 6–8 osób
Czas trwania kursu: 4 miesiące, 32 lekcje
Cena: 30 zł/45 minut, 240 zł/miesiąc, 960 zł/cały kurs (4 miesiące)
Tematyka zajęć:
- Kolory i liczby: nauka kolorów i liczb do 20 poprzez piosenki, kolorowanki i gry (np. pamięć, bingo). Tworzenie prostych zdań z użyciem kolorów („To jest czerwony kwiatek”).
- Zwierzęta domowe i dzikie: nazwy zwierząt przez obrazy, dźwięki zwierząt i rymowanki. Tworzenie zdań o ulubionych zwierzętach („Mój pies jest duży i brązowy”).
- Rodzina: nauka słownictwa przez gry, tworzenie drzewa genealogicznego. Tworzenie zdań o członkach rodziny („Mama gotuje obiad”).
- Codzienne czynności: opowieści o dniu wybranego bohatera (misia lub lalki), nauka słownictwa związanego z rutyną (wstawać, jeść, bawić się).
- Odzież: nazwy ubrań, dopasowanie ubrań do pogody. Gry „Co jest nie tak?” (np. postać ubrana nieodpowiednio do sezonu).
- Gry i zabawy: zwroty związane z grami („Bawię się w piłkę”, „Buduję z klocków”), opowieści o ulubionych zajęciach.
Kurs (dla zaawansowanych)
Harmonogram zajęć: poniedziałek i czwartek, 14:50–15:35
Wielkość grupy: 6–8 osób
Czas trwania kursu: 4 miesiące, 32 lekcje
Cena: 30 zł/45 minut, 240 zł/miesiąc, 960 zł/cały kurs (4 miesiące)
Tematyka zajęć:
- Moje wakacje: miejsca, środki transportu, czas wolny, czas przeszły (aspekt dokonany i niedokonany), opowieść o wakacjach, praca z obrazkami.
- Moja rodzina: członkowie rodziny, cechy charakteru, relacje, zaimki dzierżawcze, przymiotniki. Opis rodziny, gra „Kim jestem?”.
- W mieście: sklepy, miejsca publiczne, transport. Przypadki: biernik, miejscownik. Pytania o drogę, scenki w sklepie.
- Moje zainteresowania: hobby, sporty, czas wolny. Czas przyszły (prosty i złożony), opowieść o zainteresowaniach, gra „Prawda czy fałsz”.
- Pory roku i pogoda: miesiące, pory roku, opis pogody. Przysłówki, przymiotniki, prognoza pogody, opowieść o ulubionej porze roku.
- Święta i tradycje: polskie święta, tradycje rodzinne. Czas przeszły, tryb przypuszczający. Opowieści o tradycjach, praca z piosenkami świątecznymi.
- W restauracji: jedzenie, napoje, zamówienia. Przypadek dopełniacz, liczebniki, dialogi w restauracji, tworzenie menu.
- Moje marzenia: cele, plany, życzenia. Tryb przypuszczający, tworzenie „mapy marzeń”, dyskusje w parach.